Digelar Jutawan Muda, Inilah Komen Mengejutkan Neelofa Bikin Orang Tercengang!

Neelofa Cover
Pelakon dan juga pengacara terkenal Meletop, Neelofa yang kini mempunyai jenama tudung sendiri iaitu Nealofar menjadi pilihan hijabi di Malaysia. Malah, ini membuatkan netizen mengelarkan dirinya sebagai seorang jutawan muda apabila keuntungan yang diperolehinya sangat lumayan. Bahkan bukan sahaja berjaya menerpa nama dalam industri seni, malah kini Neelofa layak digelar usahawan muda yang berjaya.


Walaupun sebelum ini, Neelofa Dituduh Ciplak Tudung Orang Lain, namun itu tidak mematahkan semangatnya untuk menceburi dalam bidang perniagaan malah kerja keras beliau ini telah membuahkan hasil. Tidak mengia mahupun menafikan, aktres filem Pilot Cafe ini enggan mengambil pusing apa yang dikatakan terhadap dirinya.
“Kejayaan yang orang perkatakan itu adalah hasil titik peluh saya dan keluarga. Ia tidak akan berlaku sekiranya saya tampil berseorangan tanpa sokongan dan kerjasama keluarga terutamanya ibu dan ayah saya.”
“Saya bersyukur kerana kepercayaan yang saya peroleh ini akhirnya membuahkan hasil.”
“Saya mahu perniagaan ini berjalan dalam jangka masa yang lama dan bukannya sementara. Jadi fokus saya lebih kepada bagaimana mahu kekal dan mengembangkan lagi perniagaan ini berbanding memikirkan apa yang diperkatakan orang lain kepada diri saya.”
“Bila pihak kami berbincang semula mengenai berita yang keluar, sebenarnya ia juga memberi kebaikan dan tak nafi juga yang buruk.”
“Dari segi perniagaan, sebenarnya lebih banyak peluang yang kita terima dan pada masa sama kita juga tidak ada sesuatu yang boleh disorokkan.”
Neelofa 2

Apapun, semoga perniagaan Neelofa berkembang maju dan semoga dia terus berjaya sebagai anak seni. Sumber

Formula Mudah untuk Menjadi Jutawan Online.

ANDA ADA RM55.00...

ANGGAP JE LA RM55.00 NI PERGI BAWA ANAK-ANAK MAKAN KFC...KALAU SATU KELUARGA.. BAHKAN LEBIH DARI RM55.OO...

MARI KITA KIRA..

JIKA ANDA BELI 1LOT PAKEJ YANG KAMI SEDIAKAN

HANYA RM55.00 SEKALI SEUMUR HIDUP...

ANDA AKAN DIBAYAR BONUS RM400.00 PENDAPATAN PASIF.

DENGAN RM400 ITU ANDA ULANGI LAGI BELI LOT DENGAN KAMI...
DENGAN RM400 INI ANDA DAPAT BELI LAGI 7 LOT.
DAN DENGAN 7 LOT INI ANDA AKAN DI BAYAR BONUS PASIF SEBANYAK RM2800.00...

DENGAN RM2800 ANDA BELI LAGI 50 LOT...
DENGAN 50 LOT ANDA DAPAT RM20,000.00

DENGAN RM20,000 ANDA BOLEH BELI LAGI 363 LOT...
DENGAN 363 LOT ANDA DAPAT BONUS RM145,200.00

DENGAN RM145,200 ANDA BOLEH BELI LAGI 2640 LOT..
DENGAN 2640 LOT ANDA DAPAT BONUS

RM1,056,000.00
TENGOK!!!!

KINI ANDA SUDAH BERGELAR JUTAWAN...BIZ-55...ONLINE....

MAKLUMAT DAN DAFTAR VIP DENGAN KAMI

: http://biz55.lot.my

Ulasan