Menjawab Tuduhan Fitnah Jahat Dr Zaharuddin Abdul Rahman di siarkan Oleh Sinar Harian Online kepada Daulah Islam.

 Iklan Penaja
http://usahawanjutawan33.blogspot.com/p/siapa-di-antara-andayang-ingin.html
Membaca kenyatan Dr Zaharuddin Abdul Rahman di sinar harian online berkenaan tuduhan yang sangat berat kepada Kumpulan Mujahidin Daulah Islam. Bagi aku mungkin beliau tidak mendapat maklumat berita dengan tepat, apa yang Ustaz katakan aku yakin beliau mengambil maklumat dari sebelah pihak. Bagi aku tak adil dengan tuduhan yang sangat berat untuk diterima oleh akal aku.

Anda boleh baca sini Tuduh yang dileparkan Dr Zaharuddin Abdul Rahman.

Linknya :  ISIL bukan perjuangan sebenar agama

Pesan aku kat Ustaz kalau tak ada bukti dan maklumat yang tepat baik Ustaz diam dan berzikir atau memberi nasihat kepada melayu-melayu kat selangor yang sedang berebut nak jadi pemimpin dapat juga pahala Ustaz. Kalau Ustaz terbacalah komen aku ni, aku bagi kat Ustaz link berita terus dari kerajaan Khilafah Islamiyyah : MuslimOri.Com

Ni Ustaz Contohilah Ustaz Azhar Idrus dalam kes ini jangan cepat menghukum. Ni Video jawapan UAI.
 

Ulasan